بازی‌

I Played Hardcore Modded Minecraft for 100 Days..

Today we played Hardcore Modded Minecraft for 100 days, some really cool mods in this pack! This took so long to make, I hope you enjoy :)
Twitch: www.twitch.tv/smallishbeans
Idea from: irface.info
Modpack:
www.curseforge.com/minecraft/modpacks/all-of-fabric-3
Follow me on twitter!:
Smallishbeans
My MC Server: mc.beanblockz.com
MC Website: beanblockz.com/index.php

نظر 

  1. Lily Hamilton

    Lily Hamilton

    پیش 5 ساعت

    The house looks amazing!!

  2. Tom Trepiccione

    Tom Trepiccione

    پیش 8 ساعت

    How do you get to the Description

  3. Duck Kween

    Duck Kween

    پیش 9 ساعت

    I spotted some really cute ducks so I killed them instantly.. You killed my kind we shall now destroy you

  4. Karoline Larsen

    Karoline Larsen

    پیش 10 ساعت

    I love ur vids and love all ur series. Hope u know u and lizzie are the best. Im sub and im liking all ur vids

  5. Justin boswick Pagani

    Justin boswick Pagani

    پیش 15 ساعت

    Joel: Who Uses clocks? Dream: sad Prisoner noises

  6. bubblesarecool

    bubblesarecool

    پیش 17 ساعت

    y'all remember lizzie's moon island with all her bunnies

  7. Collin

    Collin

    پیش 17 ساعت

    Do 200 days please

  8. CHICKEN NUGGIES

    CHICKEN NUGGIES

    پیش 18 ساعت

    I love how Joel names his tool funny things like the shovel was called kiss my grass lol

  9. ZebraaZachary

    ZebraaZachary

    پیش 20 ساعت

    NO JOEL ISN’T INNOCENT NO MORE

  10. Erwan Lim

    Erwan Lim

    پیش 23 ساعت

    We want more!! :D

  11. IamPink

    IamPink

    پیش روز

    "until I found a chest with 2 golden apples in it" proceeds to carry on commentating, BUT NOT SAYING IT WAS A GOD APPLE

  12. Summer Bishop

    Summer Bishop

    پیش روز

    Live life Jeremy? Mah, Live life lizzy.

  13. Im good

    Im good

    پیش روز

    Did anyone else notice that he named his world oh no no no no no

  14. Sergio Monticelli

    Sergio Monticelli

    پیش روز

    Do not take stuff from viligers.

  15. kenzi carder

    kenzi carder

    پیش روز

    *When the mod pack wont work for u* *CRI CRI CRI CRI*

  16. Nicolas Balcer

    Nicolas Balcer

    پیش روز

    THIS is gonna be my starter base Has the same base TILL day 200

  17. Rosie Anderson

    Rosie Anderson

    پیش روز

    Joel: And I named him Peter the Panda Me: O.O well where’s Doofenshmirtz and Perry the platypus?

  18. Griffin PlaysApps

    Griffin PlaysApps

    پیش روز

    you didnt leave a link

  19. Rosie Fox

    Rosie Fox

    پیش روز

    I wanna steal his house in this video so much

  20. RubixNoob OP

    RubixNoob OP

    پیش روز

    Nintendo called, they want their stars back.

  21. Virxinity

    Virxinity

    پیش روز

    His PC do be a real team player tho-

  22. Putu Ayu Maydina

    Putu Ayu Maydina

    پیش روز

    Pungkins lol

  23. L1nkPlays - Minecraft and Pokémon

    L1nkPlays - Minecraft and Pokémon

    پیش 2 روز

    Wait do I have to unsubscribe and then subscribe because I’m already subscribed

  24. Kellie Logan

    Kellie Logan

    پیش 2 روز

    Joel on day 100: massive base with amazing armour and everything he needs. me on day 100: live in a 4x4 tiny base with nothing. LMAO

  25. Cherryblossoms

    Cherryblossoms

    پیش 2 روز

    Joe:kills almost all animals Me:teehee Everything is chicken

  26. DTNPANDA 8

    DTNPANDA 8

    پیش 2 روز

    Yes

  27. Nicolas Balcer

    Nicolas Balcer

    پیش 2 روز

    Joel: i havent been to the nether yet Me: WTF ITS DAY 61

  28. Zipmoth159

    Zipmoth159

    پیش 2 روز

    I loved how he just went “look at this idiot he just killed the enderdragon” XD I love it

  29. Ava Hughes

    Ava Hughes

    پیش 2 روز

    you missed 4 diamonds

  30. Artuss Gasners

    Artuss Gasners

    پیش 2 روز

    24:46 haha funny level number

  31. Artuss Gasners

    Artuss Gasners

    پیش 2 روز

    17:41 haha funny number

  32. ETHAN CHONG TZE WEI Moe

    ETHAN CHONG TZE WEI Moe

    پیش 3 روز

    your pro as socks for 1 mayb u should play with him

  33. Lily

    Lily

    پیش 3 روز

    It takes me like 10 days to get an iron chest plate😭

  34. Warona Kamwendo

    Warona Kamwendo

    پیش 3 روز

    lol my cat irl is named frank

  35. Nicolas Balcer

    Nicolas Balcer

    پیش 3 روز

    “All of this is one modpack“ Me: wait wha-

  36. Ath Studios

    Ath Studios

    پیش 3 روز

    10:04 is like turkey flag

  37. Krista & Jesenya Nelson

    Krista & Jesenya Nelson

    پیش 3 روز

    ,D: *the , is droll*

  38. FυɾɾყxJσƙҽɾ Jσƙҽɾ

    FυɾɾყxJσƙҽɾ Jσƙҽɾ

    پیش 3 روز

    *starting the video and the world name is "Oh no no no no"*

  39. Mia Dennis

    Mia Dennis

    پیش 3 روز

    who else notices that the path he traveled on the map is the shape of a question mark?

  40. Kashirae Nightcore

    Kashirae Nightcore

    پیش 3 روز

    Normally dont like vids.. but I did here! :)

  41. Kyle yuan Mallari

    Kyle yuan Mallari

    پیش 3 روز

    Can you do a part two please 😃

  42. Teen vs kid

    Teen vs kid

    پیش 3 روز

    Yesss please das 200

  43. Hey lol

    Hey lol

    پیش 3 روز

    THE WALRUS HAT OF PEACE'S COUSIN!!!

  44. Alex Kai

    Alex Kai

    پیش 4 روز

    Smalleshbeans. I got a few golden apples Me. YOU GOT A ENCHANTED GOLDEN APPLE

  45. Juliska Duthie

    Juliska Duthie

    پیش 4 روز

    pls post 7 time's a week.

  46. Yuhao Li

    Yuhao Li

    پیش 4 روز

    Btw DO TWO HUNDRED DAYS PLSSSSS

  47. Yuhao Li

    Yuhao Li

    پیش 4 روز

    Ahhhhhh Everything is so adorable -SmallishBeans

  48. Lennox Drawing & Gaming

    Lennox Drawing & Gaming

    پیش 4 روز

    So we aren’t gonna talk abt the name of his shovel “EAT MY GRASS”

  49. worldwidehandsome

    worldwidehandsome

    پیش 4 روز

    my personal motto is live laugh jeremy

  50. Cindy Alejo

    Cindy Alejo

    پیش 4 روز

    200

  51. neon dragon

    neon dragon

    پیش 4 روز

    Ya'll know sakura from naruto . Joel called the sakura log ugly. You get what I'm saying?

    • Sophia Ibarra

      Sophia Ibarra

      پیش 4 روز

      :0 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

  52. Melvie Santos

    Melvie Santos

    پیش 4 روز

    Can you show me how to download that

  53. PeeCheese

    PeeCheese

    پیش 5 روز

    What version is that like 1.12 or somthin?

    • Sophia Ibarra

      Sophia Ibarra

      پیش 4 روز

      How did he see a strider

    • PeeCheese

      PeeCheese

      پیش 4 روز

      Ok is there still nethrite?

    • Samara playz

      Samara playz

      پیش 4 روز

      This mod pack is 1.16 so I think it's 1.16

  54. Celia Knight

    Celia Knight

    پیش 5 روز

    When Joel says, "69 a funny number. I don't know why because I'm innocent" I was like do you seriously not know or are you joking? I am 17 and I know what 69 means

  55. Claire Brown

    Claire Brown

    پیش 5 روز

    Hello IRface

  56. H2DI هادي

    H2DI هادي

    پیش 5 روز

    " Philosopher stone " hmm you guys get ? Fmab fans will get it I guess

  57. Xxmidnight wolfxX

    Xxmidnight wolfxX

    پیش 5 روز

    Joel: I found some pink sand Me: BRING LIZZIE

  58. XHD velden alt

    XHD velden alt

    پیش 5 روز

    Sir, I'm pretty sure bonemealing flowers isn't an mod.

  59. Lulu Zadara

    Lulu Zadara

    پیش 5 روز

    sometimes in volcanos there are hidden bases inside them try it and czeck it out

  60. Princess Amarah

    Princess Amarah

    پیش 6 روز

    Japanese is part of Asia and I am in Philippines which is also part of Asia so it looks so cool and pretty cute

  61. Daniella S

    Daniella S

    پیش 6 روز

    The silk touch named kiss my grass I need this in my life

  62. Weirdo #idk

    Weirdo #idk

    پیش 6 روز

    YOU CHEATED ON LIZZY WITH A CAT!?

  63. Vera Wiley

    Vera Wiley

    پیش 6 روز

    Day 200000000

  64. öç

    öç

    پیش 6 روز

    🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  65. Emily Hewlett

    Emily Hewlett

    پیش 6 روز

    I love that ur cat was named Frank as my cat is also called that. We always thought it was a bit weird (his previous owners named him, we adopted him), and we hardly ever use his actual name 🤣. Even weirder we usually end up calling him Frankenstein 😬🤣😊

  66. Hoa Le

    Hoa Le

    پیش 6 روز

    DID YOU SEE HOW HE NAMED HIS WORLD ITS OH NONONONONO NO

  67. Jack Patota

    Jack Patota

    پیش 6 روز

    so im gonna make tackoes

  68. Darth Raven77

    Darth Raven77

    پیش 6 روز

    I like his accent and how he says lovely

  69. artyvictoria101

    artyvictoria101

    پیش 6 روز

    flashbacks from the deep end... he made a moon island and star islands just like the deep end

  70. Mera

    Mera

    پیش 7 روز

    Im mad I really laughed at that whoopie cushion

  71. Shaiyar Dhillon

    Shaiyar Dhillon

    پیش 7 روز

    Make another Hard core Modded VIDEOS

  72. konami mai 우아

    konami mai 우아

    پیش 7 روز

    JOEEELLL!!! PLEASE WATCH FORGE LAB’S MINECRAFT 100 DAYS IN A MINECRAFT APOCALYPSE!!!! i realllyy wanna see u and lizzie trying to surivive! i think it would be fun!! he also has the server for everyone to try out!! please tryy itt waa!! literally asking everyone to like this comment for them to see it. thank u!

  73. Ammon Felt

    Ammon Felt

    پیش 7 روز

    SmallishBeans, there is a veinminer function in all of fabric 3 where if you hold down ~ while your mining you can mine it all at once.

  74. dura burr

    dura burr

    پیش 7 روز

    69 haha

  75. Rose

    Rose

    پیش 7 روز

    The shovel he named was kiss my grass. Wondering what the reference is for that...

  76. Elizabeth Mendez

    Elizabeth Mendez

    پیش 7 روز

    Me who has 8 chickens in real life: 👁👄👁

  77. Velazco Family

    Velazco Family

    پیش 7 روز

    Hi I’m new

  78. ʙʟᴜᴇʙᴇʀʀʏ ᴄʟᴏᴜᴅ

    ʙʟᴜᴇʙᴇʀʀʏ ᴄʟᴏᴜᴅ

    پیش 7 روز

    he says ridiculous a lot- i like it

  79. avapixie11 UwU

    avapixie11 UwU

    پیش 7 روز

    Joel: finds a folisither stone Me: hmmmm,isn’t that from the Harry Potter book number uno( that means one in Spanish

  80. Angelo Salvia

    Angelo Salvia

    پیش 7 روز

    Cool finally a hardcore all of fabric my favorite nod pack you gained a sub and a like

  81. Lilly Innit

    Lilly Innit

    پیش 7 روز

    17:48 ah yes innocent Joel 😏

  82. Noah Kirby

    Noah Kirby

    پیش 7 روز

    Don’t worry I subscribed👍🏼🤪😁🥳🤣

  83. Sarah Alviz

    Sarah Alviz

    پیش 7 روز

    I love your 100 day series 😂

  84. UwUthanization

    UwUthanization

    پیش 7 روز

    I've never seen anyone actually use the name Melinda awogihwauih for once I have something that shares a name LOL

  85. ꧁ 0.friench.frie0 ꧂

    ꧁ 0.friench.frie0 ꧂

    پیش 7 روز

    𝚒 𝙻𝚘𝚅𝚎 𝚃𝚑𝙸𝚜 𝚖𝙾𝚍

  86. Galactic_Red

    Galactic_Red

    پیش 7 روز

    “And I spent three whole days sorting chests” you have OCD don’t you?

  87. Amara Williamson

    Amara Williamson

    پیش 7 روز

    ok im back but is bonatia installed on that mod pack ??????

  88. Amara Williamson

    Amara Williamson

    پیش 7 روز

    ik im realy late but i have some of the mods you have and can i use this idea

  89. Anime Meme

    Anime Meme

    پیش 7 روز

    legend says peter never got that belly rub ;-;

  90. Robert Buenavens

    Robert Buenavens

    پیش 7 روز

    The fact that he was so grateful with the silk touch

  91. 음매 牛

    음매 牛

    پیش 7 روز

    69. 69...... ... Joel: I don't know why it's a funny number because I'm to innocent haha YOU'RE RIGHT JOEL I DON'T KNOW EITHER HAHA 😃

  92. isaiah2 robloxmine

    isaiah2 robloxmine

    پیش 7 روز

    10:03 my mind: *T U R K E Y*

  93. HuweHuwe

    HuweHuwe

    پیش 7 روز

    So when is 200 days don't worry we're all patient

  94. HuweHuwe

    HuweHuwe

    پیش 7 روز

    "Pretty simple looking bridge" my bridge is much more simple than that.. my bridge is one block

  95. Gacha Wolf1256

    Gacha Wolf1256

    پیش 7 روز

    1 mod with over 150 mods within it!

  96. HuweHuwe

    HuweHuwe

    پیش 7 روز

    You sound like a midieval villager

  97. HuweHuwe

    HuweHuwe

    پیش 7 روز

    HAHAHAHA THE HECK IS THIS AHHA WHAT THE HECK HAHAHAHAHA LOL MINECRAFT AHHAAHA *Niceeeee* I like this please continue

  98. Syberyah

    Syberyah

    پیش 8 روز

    Joel, I think you would be proud of my little sister: My little sister is 3 years old. One of her favorite things in Minecraft is loading up a creative world, grabbing a sword, and running around murdering chickens. (Her other favorite thing is getting a bed (usually green) and sleeping a lot. XD)

  99. ꧁StopidChessTime꧂

    ꧁StopidChessTime꧂

    پیش 8 روز

    this is not actally the Japanese culture this was the original china/my homeland 's culture learn Chinese with me hello=你好 red packet=紅包 REMINDER NI HAO IS PUTONGWA SO SHUT SAYING NI HAO IS REAL CHINESE(sorry if I sound rude)

  100. Lizzie

    Lizzie

    پیش 8 روز

    69 aHaHaHa

بعد